Waar kan ik mijn factuur vinden?
Zodra we je bestelling hebben verzonden, sturen we de factuur altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging. Je kunt je facturen ook downloaden in je besteloverzicht in jouw blant account. Heb je de bestelling net geplaatst? Wacht dan tot je bestelling verzonden is. Hierna ontvang je de factuur in de verzendbevestiging.
Moet ik iets betalen voor het terugsturen van mijn product?
Nee, dat is gratis. Je product kun je in de originele verpakking plaatsen en verzenden in de originele doos of andere stevige doos die je goed afsluit.
Gebruik het verzendlabel in je mail, print ‘m uit en plak ‘m op de doos. Geen printer? Schrijf dan het retour- en antwoordnummer op de doos. Breng de doos naar een postkantoor bij jou in de buurt
Heeft blant een beveiligde betaalomgeving?
Ja. Zodra je begint met afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo krijgen anderen niet de kans om stiekem mee te kijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje in je browser.
Wat is het rekeningnummer van blant?
Ons rekeningnummer is NL41 RABO 0332 8481 24
Vermeld altijd jouw bestelnummer.
Biedt blant achteraf betalen aan?
Ja. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.
Op welke manieren kan ik betalen?
Online kun je betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren Visa of MasterCard), Apple Pay, blant-cadeaubonnen en handmatige overboekingen. Contact betaling kan ook op afspraak.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.