Algemene voorwaarden
Eerlijk en transparant.
Onze algemene voorwaarden zijn kort, direct en eerlijk. Daardoor zal jij niet voor verrassingen komen te staan.
1. Definities
Wij gebruiken geen dure en onbegrijpelijke woorden, we houden het bij twee hoofdwoorden. Als eerste klant en als tweede blij.
2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
Wij zijn Blant. Als je ons wil spreken, kan dat op dat volgende manieren:
Bel ons: 06 40 711 992
Stuur ons een Whatsappje: 06 40 711 992
Stuur ons een e-mail: info@blant.nl
Stuur ons een brief : Blant.nl
Boslaan 139
3904 KG Veenendaal
Volg ons: facebook.com/blant.nl
Je kunt ons vanaf maandag 07.00 uur tot zaterdag 18.00 uur bereiken.
Ons KVK nummer: 58961445
3. Bijzonder en algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht.
We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.
Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast de algemene voorwaarden ook.
4. Het aanbod
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kan ruilen. Foutje op de de productprijs? Daar mag je ons natuurlijk op attenderen. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te tevoren had kunnen weten.
5. De overeenkomst
We werken iedere dag aan een veilige webomgeving. Zo kun jij met een gerust hart winkelen.
Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden wij je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.
6. Herroepingsrecht
Soms werkt het niet tussen jou en je product. In dat geval kan je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 werkdagen terug. ​​​​​​​
​​​​​
7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
Pak je pakket uit en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee?
Doe er dan niets mee waarvan je zelf ook niet zou willen dat iemand anders dat voor jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren
Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
we sturen je een bevestiging van je aanvraag
we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 werkdagen terug.
9. Verzendkosten bij retourneren
Bij jou bestelling zit in de bijlage een retourlabel. Die kan je gebruiken om jou product gratis terug te sturen.
10. De prijs
Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
De prijzen op onze website zijn inclusief btw.
Normale verzendingen zijn boven de 50 euro gratis.​​​​​
11. Nakomen beloftes en garantie
​​​​​​​We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden. Als dat het geval is dan vermelden wij dit altijd op de productpagina, jij krijgt dan extra garantie.
12. Bezorging en uitvoering
We doen er alles aan om jou blij te maken.
Als jij voor 21.00 uur bestelt, dan heb jij het product binnen 24 uur in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan we beloofd hebben? Dan laten wij dit zo snel mogelijk weten.
Als jou bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is , dan is dat onze schuld. We gaan het dan zo snel mogelijk voor je oplossen.
13. Betaling
Als wij je vragen een bedrag voorruit te betalen, maken wij dit direct bekend en maken nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
Klopt er iets niet in je betaalgevenens? Laat het ons weten.
14. Klachten
Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend.. maar aat ons het zo snel mogelijk weten en omschrijf je probleem zo goed mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
Dit waren ze. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden vind je dat terug op onze website. We zorgen er voor dat veranderingen niet nadelig voor jou zijn.
Onze algemene voorwaarden zijn kort, direct en eerlijk. Daardoor zal jij niet voor verrassingen komen te staan.
1. Definities
Wij gebruiken geen dure en onbegrijpelijke woorden, we houden het bij twee hoofdwoorden. Als eerste klant en als tweede blij.
2. Wie wij zijn en hoe je ons kunt bereiken
Wij zijn Blant. Als je ons wil spreken, kan dat op dat volgende manieren:
Bel ons: 06 40 711 992
Stuur ons een Whatsappje: 06 40 711 992
Stuur ons een e-mail: info@blant.nl
Stuur ons een brief : Blant.nl
Boslaan 139
3904 KG Veenendaal
Volg ons: facebook.com/blant.nl
Je kunt ons vanaf maandag 07.00 uur tot zaterdag 18.00 uur bereiken.
Ons KVK nummer: 58961445
3. Bijzonder en algemeen
Deze voorwaarden zijn van toepassing als je iets bij ons koopt of hebt gekocht.
We doen ons best om deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat we voor jou doen en wat we van je verwachten.
Soms hebben we aparte voorwaarden bij een product. In dat geval gelden daarnaast de algemene voorwaarden ook.
4. Het aanbod
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen. En natuurlijk wat het kost en of je het kan ruilen. Foutje op de de productprijs? Daar mag je ons natuurlijk op attenderen. Behalve dan wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te tevoren had kunnen weten.
5. De overeenkomst
We werken iedere dag aan een veilige webomgeving. Zo kun jij met een gerust hart winkelen.
Als je iets bestelt bij ons, krijg je daarvan een bevestiging per mail. Daarna houden wij je steeds op de hoogte, totdat je pakketje er is. Het zijn tenslotte jouw spullen.
We voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze website.
6. Herroepingsrecht
Soms werkt het niet tussen jou en je product. In dat geval kan je het product binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 werkdagen terug. ​​​​​​​
​​​​​
7. Wat we van je verwachten tijdens de bedenktijd
Pak je pakket uit en bekijk het product aan alle kanten. Ben je er niet blij mee?
Doe er dan niets mee waarvan je zelf ook niet zou willen dat iemand anders dat voor jou gedaan heeft met je aankoop. Doe je dat wel dan kan het zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.
8. Wat jij van ons kunt verwachten na het retourneren
Heb je binnen 30 dagen aangegeven dat je je bestelling terug wilt sturen? Dan doen wij dit:
we sturen je een bevestiging van je aanvraag
we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 werkdagen terug.
9. Verzendkosten bij retourneren
Bij jou bestelling zit in de bijlage een retourlabel. Die kan je gebruiken om jou product gratis terug te sturen.
10. De prijs
Daar zijn we altijd eerlijk over, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
De prijzen op onze website zijn inclusief btw.
Normale verzendingen zijn boven de 50 euro gratis.​​​​​
11. Nakomen beloftes en garantie
​​​​​​​We doen wat we beloven. En we zijn altijd eerlijk tegen je.
Jij hebt recht op een goed product. Is er toch iets mee aan de hand? Dan lossen we dit natuurlijk voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet. Tenzij we dat niet genoeg vinden. Als dat het geval is dan vermelden wij dit altijd op de productpagina, jij krijgt dan extra garantie.
12. Bezorging en uitvoering
We doen er alles aan om jou blij te maken.
Als jij voor 21.00 uur bestelt, dan heb jij het product binnen 24 uur in huis. Tenzij we iets anders hebben afgesproken. Duurt het onverhoopt toch langer dan we beloofd hebben? Dan laten wij dit zo snel mogelijk weten.
Als jou bestelling beschadigd wordt of kwijtraakt voordat het bij jou is , dan is dat onze schuld. We gaan het dan zo snel mogelijk voor je oplossen.
13. Betaling
Als wij je vragen een bedrag voorruit te betalen, maken wij dit direct bekend en maken nadat we het bedrag hebben ontvangen je bestelling in orde.
Klopt er iets niet in je betaalgevenens? Laat het ons weten.
14. Klachten
Heb je een klacht? Dat vinden wij heel vervelend.. maar aat ons het zo snel mogelijk weten en omschrijf je probleem zo goed mogelijk. Dan kunnen we je het beste helpen.
Je krijgt uiterlijk binnen twee dagen antwoord van ons, we helpen je meteen, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
15. En dan dit.Dit waren ze. Onze algemene voorwaarden. Als we in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden vind je dat terug op onze website. We zorgen er voor dat veranderingen niet nadelig voor jou zijn.