Waarom is mijn creditcard betaling afgewezen?
Alle creditcard betalingen gaan bij ons door een betalingscontrole. Waarom de betaling is afgewezen, kunnen we helaas niet met je delen. We gaan er natuurlijk uit van jouw goede bedoelingen, maar we moeten de controlemethodes geheim houden.
Je bestelling is automatisch geannuleerd en de reservering zal binnen 3 werkdagen vervallen. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats ‘m dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.
Wat als ik dubbel betaald heb?
Oeps! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Is het bedrag meerdere keren afgeschreven van je rekening, maar heb je maar één order geplaatst? Dit bedrag krijg je natuurlijk zo snel mogelijk terug. Binnen 3 dagen staat het bedrag weer op je rekening,
Waarom klopt de bestelstatus niet?
Soms duurt het wat langer voor onze website herkent dat je hebt afgerekend. Het kan tot één uur duren voordat we betalingen binnenkrijgen. Controleer of er geld is afgeschreven van je rekening.
Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten tot het uur voorbij is. Na een uur niks ontvangen? Je bent het snelst geholpen via whatsapp. Stuur een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is en we zoeken je betaling op.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan dan je bestelling opnieuw plaatsen.
Waarom heb ik nog geen orderbevestiging ontvangen?
Controleer of er geld is afgeschreven.
Het kan zijn dat door de drukte dat je registratie van je betaling iets langer duurt.
Heb je na 1 uur nog geen orderbevestiging ontvangen? Je bent het snelst geholpen via email of WhatsApp. Stuur ons een screenshot van je bankafschrift waarbij het transactienummer zichtbaar is wij sturen je dan de orderbevestiging.
Check ook even je spam-box, soms komt je orderbevestiging daar binnen.
Is er geen geld afgeschreven? Dan is de betaling niet gelukt. Je kan je bestelling dan opnieuw plaatsen.
Waarom wordt mijn betaling met creditcard gecontroleerd?
We controleren creditcardbetalingen altijd vanwege fraudegevoeligheid. We vinden het belangrijk om onze klanten tegen fraudeurs te beschermen.