Wat als ik geen terugbetaling heb ontvangen?
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op je rekening staat. Staat het bedrag binnen 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met de klantenservice
Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?
Die kun je helaas niet nakijken. Maar we beloven je dat we je binnen 3 werkdagen na afhandeling van de retourzending terugbetalen. Staat het bedrag na 5 werkdagen nog niet op je rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
We betalen je terug via de betaalmethode waarmee je betaald hebt. Als je betaald hebt met een voucher, cadeaubon, eco, krijg je het geld terug in shoptegoed. We sturen je een bevestigingsmail wanneer we het geld teruggestort hebben of wanneer er shoptegoed voor je klaarstaat.
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
Zodra we je annulering verwerkt hebben, betalen we je terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt hangt af van je betaalmethode.
iDeal & Apple Pay: binnen 3 werkdagen.
Creditcard: de reservering wordt binnen 3 dagen opgeheven.
Vooruitbetaling: je hoeft niet meer te betalen. Heb je het geld al overgemaakt Zodra het geld bij ons binnen is, storten we het binnen 3 werkdagen terug.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.
Het kan zo zijn dat je je geld in meerdere delen terugkrijgt. Dit kan door twee dingen komen:
Je hebt het bedrag of een gedeelte daarvan betaald met een cadeaubon of een voucher. Je krijgt dat bedrag dan terug in de vorm van shoptegoed.
Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug op het betaalmiddel waarmee je als eerst hebt betaald. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort.