Wat als ik mijn verzendlabel niet kan printen?
Heb je geen printer? Schrijf het retournummer en het retouradres dan op een apart briefje en plak deze op de doos. Gebruik hierbij als adres het antwoordnummer of het adres op het verzendlabel. Verzending is dan gratis.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
Repareren jullie mijn product thuis of moet ik ‘m opsturen?
Bij veruit de meeste producten vragen we je om het product zelf naar ons toe te sturen. Pak het product in en stuur deze via een PostNL-punt bij jou in de buurt
Wat zijn de reparatievoorwaarden?
Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.
Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos.
Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.
Is reparatie altijd gratis?
Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis.
Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.
Hoe meld ik online mijn reparatie aan?
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.