Wat als ik een klacht wil indienen?
Onze excusses dat wij niet voldoen aan jouw verwachtingen. Wij streven naar een hoog klanttevredenheid maar helaas maken wij ook fouten. En daar ben jij de dupe van. Dat mag niet gebeuren. Klik daarom op de klantenservice pagina op klachten en wij helpen je daar zo snel mogelijk verder.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats je producten in je digitale winkelmandje via de blauw knop . Als je de bestelling plaatst met je blant-account gaat dit nog sneller omdat we je al kennen. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig.
Wil je toch liever ons persoonlijk spreken? Bel dan naar de klantenservice.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit doe je in mijn account . Annuleren kan alleen als je bestelling het magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Je kan kosteloos retourneren via het online retourformulier.
Heb je geen blant -account? Dan ben je het snelst geholpen via WhatsApp. Stuur een berichtje dat je je bestelling wilt annuleren, met het ordernummer, naar 0640711992.
Ik wil mijn adres wijzigen
Heb je iets besteld wat naar een onjuist adres wordt gestuurd en heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen? Geef het door aan onze klantenservice. Dan kijken wij of we het adres van de zending nog aan kunnen passen. Bij een verhuizing pas je makkelijk je adres aan in je blant-account.